Momenteel zijn er geen meldingen.

Terug

FAQ Vernieuwde Apps en digikrant

“Ik kan mijn digikrant niet meer via jullie website lezen”

Onze digikrant op de website is recentelijk vernieuwd, maar door de opgeslagen cookies komt u mogelijk nog op onze oude reader terecht. Wij adviseren u om de cookies in uw browser op te schonen en eventuele snelkoppelingen te verwijderen.

Ook raden wij u aan om Google Chrome of Firefox te gebruiken voor het lezen van onze digikrant.

 

"Hoe verwijder ik de cookies in mijn browser?" 

Dit hangt af van de browser die u gebruikt. Hieronder volgen de te nemen stappen in de meest voorkomende browsers:

Internet Explorer:

  1. Ga naar het tandwieltje rechts bovenin uw browser en kies voor het tabblad: “Algemeen”
  2. Op dit tabblad gaat u naar “Browsegeschiedenis” en klikt u op verwijderen.
  3. Selecteer de eerste 4 opties: “Gegevens van favoriete websites behouden”, “Tijdelijke internetbestanden en websitebestanden”, “Cookies en websitegegevens” en “Geschiedenis”.
  4. Vervolgens klikt u op “verwijderen” en sluit u de browser af middels het kruisje in de rechter bovenhoek.
  5. Start de browser weer op en ga naar de website van uw krant.
  6. Klik vervolgens op het menu, scroll naar de optie “Digi krant” en klik deze aan.
  7. Uw digi krant wordt nu geladen in een nieuw tabblad. Als u op “Lees” klikt, krijgt u een pop-up waar u in kunt loggen met uw account.
  8. U kunt nu uw digitale krant weer lezen.

Firefox:

  1. Ga rechts bovenin uw browser naar de 3 streepjes en kies voor “Opties”.
  2. In het menu aan de linkerkant kiest u voor “Privacy en Beveiliging”.
  3. Bij de sectie “Cookies en website gegevens” kiest u voor “Gegevens verwijderen” en controleert u of beide opties aan gevinkt zijn.
  4. Klik vervolgens op “Wissen” en “Nu wissen”.
  5. Sluit nu de browser af middels het “x” in de rechter bovenhoek.
  6. Start de browser weer op en ga naar de website van uw krant.
  7. Klik vervolgens op het menu, scroll naar de optie “Digi krant” en klik deze aan.
  8. Uw digi krant wordt nu geladen in een nieuw tabblad. Als u op “Lees” klikt, krijgt u een pop-up waar u in kunt loggen met uw account.
  9. U kunt nu uw digitale krant weer lezen.

Google Chrome:

  1. Klik rechts bovenin uw browser op de drie puntjes en klik op de volgende opties: “Geschiedenis” > “Geschiedenis”.
  2. Vervolgens kiest u aan de linkerkant van de pagina voor de optie “Browsegegevens wissen”.
  3. Kies in het pop-up scherm voor het tabblad: “Geavanceerd” en controleer of de eerste vier opties aangevinkt zijn; “Browsegeschiedenis”, “Downloadgeschiedenis”, “Cookies en andere sitegegevens” en “Gecachte afbeeldingen en bestanden”.  
  4. Selecteer bij periode “Altijd” en klik op wissen.
  5. Sluit nu de browser af middels het “x” in de rechter bovenhoek.
  6. Start de browser weer op en ga naar de website van uw krant.
  7. Klik vervolgens op het menu, scroll naar de optie “Digi krant” en klik deze aan.
  8. Uw digi krant wordt nu geladen in een nieuw tabblad. Als u op “Lees” klikt, krijgt u een pop-up waar u in kunt loggen met uw account.
  9. U kunt nu uw digitale krant weer lezen.

Safari:

  1. Klik in de bovenbalk op Safari en kies “Voorkeuren”
  2. Vervolgens selecteert u “Privacy” en klikt u op “Beheer websitegegevens…”
  3. Klik op “Verwijder alles” en “Verwijder nu”.
  4. Sluit Safari volledig af.
  5. Start de browser weer op en ga naar de website van uw krant.
  6. Klik vervolgens op het menu, scroll naar de optie “Digi krant” en klik deze aan.
  7. Uw digi krant wordt nu geladen in een nieuw tabblad. Als u op “Lees” klikt, krijgt u een pop-up waar u in kunt loggen met uw account.
  8. U kunt nu uw digitale krant weer lezen.

Mocht dit niet lukken neemt u dan contact op met de Klantenservice.

 

“Ik kan mijn krant niet meer via jullie app downloaden”

Onze apps zijn ook recentelijk vernieuwd en het kan zijn dat u daarom nu een foutmelding krijgt bij het lezen van uw digikrant. Wij raden u aan om via de app store en/of Google play store uw app te updaten.

Android:

  1. Open de Google Play Store (te herkennen aan het witte logo met een gekleurd “play” teken).
  2. Klik op de drie streepjes aan de linkerkant van de app.
  3. Kies voor “Mijn apps en games”.
  4. Klik op alles updaten en wacht tot alles geüpdatet is.
  5. Open uw krant app
  6. Kies de editie die u wilt lezen (is deze al geselecteerd, dan moet er eerst een andere editie aangeklikt worden).
  7. Klik de krant van vandaag aan en log in met uw gegevens
  8. De krant wordt nu gedownload en opent vanzelf bij ongeveer 10% zodat u alvast kan beginnen met lezen.

iOS:

  1. Open de App Store
  2. Ga naar “Updates”. Dit vindt u vaak aan de onderkant van de App Store.
  3. Klik op “Werk bij” bij de app van uw krant
  4. Wacht tot de update is voltooid en klik op “Open”
  5. Kies de editie die u wilt lezen (is deze al geselecteerd, dan moet er eerst een andere editie aangeklikt worden).
  6. Klik de krant van vandaag aan en log in met uw gegevens
  7. De krant wordt nu gedownload en opent vanzelf bij ongeveer 10% zodat u alvast kan beginnen met lezen.

Heeft u geen update beschikbaar, dan kan het zijn dat uw tablet niet meer compatible is met onze app.

Voor Android apparaten werkt onze vernieuwde app vanaf Android 5.0 en hoger.
Voor iOS apparaten werkt onze vernieuwde app vanaf iOS 9.3 en hoger.

Maakt uw tablet gebruik van een lagere versie van Android of iOS, dan kunt u helaas geen gebruik meer maken van onze app. Wel kunt u uw digikrant lezen via onze website.

 

“Ik kan niet inloggen”

Het kan voorkomen dat u bij het inloggen op onze nieuwe app een foutmelding krijgt. Hieronder vindt u de meest voorkomende foutmeldingen en de stappen die genomen kunnen worden om dit op te lossen.

  • Onjuiste e-mailadres/ wachtwoord combinatie?
    • Wij raden u in dit geval aan om uw wachtwoord te wijzigen.
      • Klik op “Wachtwoord vergeten?” onder het inlogscherm
      • Geef het e-mailadres op waarmee u normaal gesproken inlogt voor uw digitale krant.
      • U ontvangt nu een e-mail van ons waarmee u een nieuw wachtwoord in kunt stellen.
      • In de e-mail klikt u op “Wijzig wachtwoord” en wordt u doorverwezen naar een beveiligde omgeving waar u direct uw nieuwe wachtwoord kunt opgeven.
        • Houdt hierbij rekening met de vereisten voor het wachtwoord:
          • Tenminste 8 tekens lang
          • 1 hoofdletter
          • 1 kleine letter
          • 1 cijfer of leesteken
      • Na het wijzigen van het wachtwoord raden wij u aan om een klein kwartier te wachten en daarna met het nieuwe wachtwoord in te gaan loggen.
  • Geen account bekend met dit e-mailadres?
    • Wij hebben gemerkt dat met de overgang naar de nieuwe systemen een aantal oudere accounts door een technische storing niet goed gemigreerd zijn. Hierdoor kan het zijn dat u de melding krijgt dat uw e-mailadres niet bekend is.
  • Geen abonnement?
    • Wanneer u deze melding krijgt, is er iets mis gegaan met de koppeling tussen uw abonnement en uw inlogaccount. Wij raden u aan om contact op te nemen met onze collega’s van de klantenservice op het volgende telefoonnummer: 088 – 824 11 11.

 

Mocht u na het volgen van deze stappen nog niet digitaal kunnen meelezen, dan verzoeken wij u contact met onze klantenservice op te nemen via het volgende telefoonnummer: 088 – 824 11 11.